Studio Sapte – Studio Foto Bucuresti

 

Studioul nostru foto este amplasat intr-o locatie eleganta si usor accesibila din incinta hotelului RIN Grand Hotel, de pe Soseaua Vitan – Brazesti, Nr. 7D – 7E.

Din totalul spatiului util disponibil de aproximativ 100mp, cel destinat studioului ne permite sa acoperim mai multe genuri de fotografie. Astfel, spatiul si echipamentele ne permit sa realizam cu usurinta fotografie de produs, inclusiv pentru produse destinate comercializarii pe platforma Amazon sau pe alte platforme de tip Marketplace.

Totodata realizam fotografii de moda pentru site-uri de prezentare, cataloage sau Marketplace unde in mod specific fundalul trebuie sa fie complet alb.

Pentru realizarea fotografiilor de portret, formale (corporate) sau informale (artistice), ne putem deplasa atat la sediul clientilor cat si in locatii specifice. Studioul nostru este totusi recomandat deoarece putem utiliza intr-un mod optim fundalurile din dotare pentru a crea o atmosfera sau o tematica dorita.

Nu in ultimul rand, studioul este adaptat pentru fotografiile de familie, atat fotografii tematice cat si fotografii dedicate.

 

Studio Foto Bucuresti – Privire de ansamblu

 

 

Echipamente folosite la Studio Foto Bucuresti

 

Aparate Foto Obiective Foto Lumini si accesorii pentru studio Blitz-uri Speedlight
Nikon D5

Nikon D810

Nikon D750

Nikon D610

Nikon AF-S 14-24mm f/2.8 G ED

Nikon AF-S 24-70mm f/2.8 G ED

Nikon AF-S 70-200mm f/2.8 VR G ED

Tamron SP 24-70mm f/2.8 Di VC USD

Nikon AF-S 50mm f/1.8 G ED

Nikon AF-S 85mm f/1.8 G ED

Sigma 105mm f/2.8 EX DG OS HSM Macro

Elinchrom D-Lite 4 – blit studio 400 Ws – 2 buc

Elinchrom D-Lite RX4 – blit studio 400Ws – 2 buc

Godox AD200 – blit studio portabil – 2 buc

Elinchrom – Rotalux Deep Octa (100cm)

Elinchrom – Rotalux Deep Octa (70cm)

Elinchrom – Rotalux 130x50cm – 2 buc

Elinchrom – Portalite 66x66cm

Elinchrom – Portalite 40x40cm

Diverse stative, menghine si suporti.

Nikon SB-910

Nikon SB-900

Godox TT685N – 4 buc

Yongnuo YN360 – lampa cu 360 LED-uri

 

Despre fotografia de produs si exemple

 

Este deja stiut faptul ca imaginea vinde, daca aceasta este realizata corect!  Corect nu inseamna neaparat sa fie realizata fara cusur din punct de vedere tehnic, ci reprezinta perspectiva clientului tinta, cel caruia dorim sa-i vindem produsul ori serviciul.

Pentru a ajunge sa beneficiati de fotografiile pe care vi le doriti si totodata sa capitalizati investitia, cu totate ca impactul financiar este de cele mai multe ori insignifiant, e nevoie in primul rand sa va definiti foarte bine strategia de vanzari si modul de abordare a pietei pe care doriti sa activati. Mixul de marketing e un bun punct de plecare in acest sens.

Pentru noi, ca fotografi, este mult mai simplu sa intelegem ceea ce avem de realizat, atunci cand clientul stie foarte clar ceea ce isi doreste. Cand se intampla acest lucru, aspectul financiar este deja clarificat, costul serviciilor fotografice fiind deja bugetat si asumat. Altfel, o abordare simplista similara cu “am un produs si vreau doar niste poze” nu reprezinta nicidecum cheia succesului in tot procesul promovarii si comercializarii produsului respectiv, ci din contra, il poate omori inca din faza incipienta. Comerciantii care vand produse pe platforma Amazon inteleg foarte bine acest lucru. Un produs bun, fara o fotografie corespunzatoare asociata, lasa loc concurentei sa urce in rezultatele cautarilor.

Cu alte cuvinte, atunci cand consultati o lista de preturi pentru servicii fotografice, inainte de a judeca daca ca este scump sau ieftin, stabiliti-va cum vreti sa arate produsul in fotografii (brief) si apoi comunicati-i fotografului. Realizarea fotografiei de produs nu e la o apasare de buton distanta, ci este un proces elaborat, care presupune dedicare in primul rand si abia apoi cunostinte in domeniu si echipament.

Contactati-ne pentru a va oferi mai multe informatii.

 

 

Despre fotografia de moda si exemple

 

Fotografia de moda despre care doresc sa va spun cateva cuvinte se refera mai exact la fotografia de produs fashion realizata in studio. Cea de moda, de tip editorial, va fi abordata separat intr-un articol.

Ceea ce spuneam mai sus despre fotografia de produs se aplica si in cazul celei de moda. La baza ele sunt similare, cu amendamentul ca de aceasta data intervine prezenta unui model uman alaturi de dinamica acestuia pe “platou”, ceea ce contribuie la complexitatea intregului proces.

Dar, sa le luam pe rand. Atunci cand apelati la un model profesionist trebuie avut in vedere impactul pe care acesta, fie el de sex feminin sau masculin, il are asupra produsului, mai exact asupra potentialului cumparator. Cu alte cuvinte, aspectul si atitudinea modelului trebuie sa fie complementare, trebuie sa puna in valoare produsul inainte de a se pune in valoare pe sine. In cazul tinutelor vestimentare destinate femeilor modelul poate avea un impact major.

Sa luam ca exemplu rochiile de mireasa. Sunt nenumarate cazurile in care domnisoarele, viitoarele mirese, judeca intai modelul, care prin comparatie ar putea arata prea slab, prea inalt, etc. inainte de a analiza produsul in sine. Nici barbatii nu sunt mai prejos, totusi la o scara mai mica. Poate fi un teren nesigur, daca modelul nu pune in valoare produsul. De aceea va recomandam sa va alegeti dumneavoastra modelul, chiar daca noi, Studio Sapte  avem deja coordonatele celor cu care am interactionat de-a lungul timpului. Nu e neaparat obligatoriu sa fie ceea ce aveti dumneavoastra nevoie. Va recomand sa apelati la o agentie de modele. Sunt destule pe piata, iar tarifele sunt accesibile.

Ati ales manechinul si programati sesiunea foto. Nu uitati sa programati make-up artist-ul si hair stylist-ul. Am agreat deja, ne dorim ca modelul sa puna in valoare produsul, nu sa alunge clientii prin aspectul aparent neingrijit. Intr-adevar tendintele in moda, cel putin in afara Romaniei impun nu mai fie alterata imaginea manechinelor. Adica, acestea trebuie sa fie cat mai naturale, iar fotografiile asupra carora s-a intervenit si care au deformat realitatea sa nu mai fie acceptate.

Preturile pentru astfel de sesiuni foto sunt sensibil mai mari, din motive evidente. Spre exemplu, daca noi nu percepem o taxa pe ora de sedinta foto pentru fotografia de produs static, motivul fiind faptul ca nu suntem constransi sa o realizam intr-un anume interval orar, putand umple astfel ferestrele libere din agenda noastra, in cazul celei de moda exista un tarif pe ora de sesiune. La fel, veti avea un tarif pe ora pentru prezenta modelului, make-up artist-ului, hair stylist-ului, PR-ului, directorului de imagine, s.a.m.d. Antamarea fiecaruia dintre ei cade in sarcina dumneavoastra, daca nu aveti un PR care sa se ocupe de toate aceste aspecte.

Contactati-ne cu incredere si va vom oferi mai multe informatii relevante care sa va usureze si dumneavoastra viata, si noua procesul care implica organizarea si executarea sesiunii foto.

 

 

Despre fotografia de portret si exemple

 

Inca mai exista in zilele noastre, prin America de Nord, credinte religioase care considera faptul ca fotografierea oamenilor fura sufletul acestora. Metaforic vorbind, putem sa le dam crezare, deoarece fotografia de portret este despre noi, despre oameni, este despre legatura creata dintre subiect, fotograf si privitor. Este despre emotia transmisa in acea milisecunda in care “furi” imaginea celuilalt, alaturi de emotia pe care acesta o transmite, ca parte integranta a personalitatii sale.

99% dintre fotografiile pe care noi le realizam ca fotografi de nunta sunt portrete, adica sunt despre oameni. Fotografia de portret nu inseamna o “poza de buletin”, ci acea fotografie care reprezinta cel putin un personaj, apropiat sau indepartat ca distanta fata de camera (portret lung sau scurt), care prin natura sa poate fi caracterizabil.

Portretele noastre se vor a fi conturate in jurul unei identitati definite de personalitatea subiectului fotografiat si de legatura pe care o cream impreuna.  Ca “subiect” va recomandam sa va alocati timp pentru a discuta cu fotograful, pentru a va cunoaste unul pe celalalt, inlaturand astfel orice fel de bariera psihologica care s-ar putea interpune. Abia atunci vom putea spune ca avem premisele unor fotografii reusite. 

Contactati-ne pentru a programa o sedinta foto de portret.